Περισσότερη σύνδεση διδασκαλίας φυσικής και επιστημών της ΓηςΑπό τη σελίδα του PhysicsWeb, 29 Νοεμβρίου 2002 |
Η διδασκαλία της φυσικής μπορεί να γίνει περισσότερο ενδιαφέρουσα για τους μαθητές των σχολείων αν σχετισθεί με τις επιστήμες της Γης, σύμφωνα με τους Chris King και Peter Kennett του τμήματος της Εκπαίδευσης στο Πανεπιστήμιο Keele στη Μ.Βρετανία. Οι King και Kennett έχουν αναλύσει τα ενδιαφέροντα, πάνω στη φυσική, παιδιών ηλικίας 11-16 ετών και προσδιόρισαν τα κεφάλαια, όπως είναι η ενέργεια και ο μαγνητισμός, από τα οποία μπορούν να ωφεληθούν από τη διδασκαλία στο παραπάνω πλαίσιο (C. King και P. Kennett Physics Education 37.6 467). Ο King και Kennet, που είναι μέλη της Ένωσης των δασκάλων Επιστημών της Γης (ESTA) λένε ότι υπάρχει μια σαφής ανάγκη για την καλύτερη διδασκαλία της Γεωλογίας και ότι πρέπει να συνδεθεί με τις παραδοσιακές επιστήμες της φυσικής, της βιολογίας και της χημείας. Η Γη παρέχει διάφορα πλαίσια για τη διδασκαλία επειδή βοηθά τους σπουδαστές, ιδιαίτερα τα κορίτσια, να συσχετίσουν τις έννοιες της φυσικής με τον "πραγματικό κόσμο" γύρω τους. Το Ινστιτούτο της φυσικής, η Βασιλική Εταιρεία της Χημείας και το Ίδρυμα της Βιολογίας σχεδιάζουν να δουλέψουν με το ESTA κάτω από μια κοινή πρωτοβουλία για την εκπαίδευση των Επιστημών της Γης (JESEI). Το υλικό της JESEI γράφεται ακόμα αλλά οι βασικές περιοχές που θα μπορούσαν να ωφελήσουν, από τη χρησιμοποίηση της επιστήμης της Γης, στη διδασκαλία τους περιλαμβάνουν: Ηλεκτρική ενέργεια και
μαγνητισμός - διδασκαλία κυκλωμάτων
και μαγνητικών πεδίων με τη χρήση του
Γήινου Μαγνητικού πεδίου και της
εναπομείνουσας μαγνήτισης, η οποία
διατηρείται στους βράχους. Το περιοδικό αναφέρεται στο Εθνικό Πρόγραμμα Σπουδών για την επιστήμη στην Αγγλία αλλά μπορεί εύκολα να προσαρμοστεί σε πολλές χώρες γύρω από τον κόσμο λέει ο King και o Kennet. |
||
|